مرد پرتغالی در این فصل تنها 2 امتیار برای تیمش به ارمغان آورده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مرد پرتغالی در این فصل تنها 2 امتیار برای تیمش به ارمغان آورده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مرد پرتغالی در این فصل تنها 2 امتیار برای تیمش به ارمغان آورده است

طرفداری- شب گذشته رئال مادرید بار دیگر در یک بازی خارج از خانه به بن بست خورد و نتوانست برابر یک حریف نه چندان قدرتمند خودی نشان دهد و این تیم میزبان بود که در پایان خوشحال زمین را ترک کرد. در رابطه با آن دیدار صحبت ها و بررسی های زیادی می توان کرد، اما نقطه تاریکی بار دیگر هواداران رئال مادرید را نگران کرد و آن هم عدم درخشش رونالدو در یک بازی حساس و گره خورده و ناجی نبودن مادریدی ها به مانند دوران طلایی اش در مادرید.
تنها بازی که گلزنی رونالدو در آن باعث پیروزی رئال شده، بازی کهکشانی‌ها برابر سوسیه‌داد بود که سفیدپوشان مادرید با دو گل کریس 3 بر یک بردند. در واقع آن گل‌ها برای رئال دو امتیاز را به همراه داشت و تساوی را برای این تیم با پیروزی عوض کرد. این بررسی از زاویه اهمیت گلزنی های وی در این فصل بوده است ولی در ادامه قصد داریم با هم نگاهی به عملکرد رونالدو در بازی های حساس و دشوار رئال مادرید در این فصل بیندازیم.

طبق آمار اگر بخواهیم به رونالدو این فصل نگاه کنیم او آمار گلزنی خیلی خوبی داشته است و امسال هم امید اول مادریدی ها برای کسب کفش طلای اروپامی باشد ولی حداقل از نظر تأثیرگذاری بر نتایجی که تیمش گرفته فصل جاری برای کریستیانو رونالدو در قیاس با فصول گذشته فصل جالبی نبوده است. رونالدو در این فصل در 21 بازی که برای رئال مادرید به میدان رفته است، 16 گل زده که آمار چندان بدی محسوب نمی‌شود، اما واقعیت این است که تمامی این 16 گل برای رئال مادرید تنها دو امتیاز ارزش داشته‌اند. این بدان معناست که بخش بیشتر گل‌های رونالدو در این فصل لالیگا زمانی به ثمر رسیده که بود و نبود آنها فرقی به حال تیمش نداشته و یا صرفاً باعث قاطعانه‌تر شدن پیروزی کهکشانی‌ها شده است یا در بازی‌هایی به ثمر رسیده است که رئال نتوانسته پیروز شود.


رئال مادرید در این فصل می توان گفت در 11 بازی حساس به میدان رفته است، بازی هایی که انتظار می رفت مرد پرتغالی ستاره اول تیمش باشد و تفاوت ها را رقم بزند اما اصلا چنین چیزی دیده نشد و با مرور زمان در این فصل اوضاع از قبل هم بدتر شده است. سفیدها در این فصل اولین بازی دشوارشان برابر مالاگا انجام دادند که رونالدو در آن دیدار موفق نبود و بازی 0-0 به پایان رسید. سپس در ویسنته کالدرون میمهان اتلتیکو بود که در آن دیدار هم رونالدو نمایش جالبی نداشت و تک گل بنزما یک امتیاز را بدست آورد. در بازی سوم سخت فصل رئال در جهنم سانچزپیسخوان به مصاف سویا رفت که مادریدی ها 3-2 بازنده بودند و باز هم رونالدو از خوب های بازی نبود و راموس و هامس گلزن های تیم بنیتز بودند. سپس ال کلاسیکو فرا رسید و در شبی که تمام رئالی ها ضعیف بودند، رونالدو هم کار خاصی نکرد و مادریدی ها با 4 گل در مادرید تحقیر شدند. پس از آن رئال به مصاف ویارئال رفت که در آن مسابقه نیز CR7 نمایش بی اثری داشت و رئال بحران زده با 1 گل مغلوب شد.


پس از آن مادریدی ها به مصاف والنسیا رفتند و آن بازی هم در پایان 2-2 مساوی شد و بیل و بنزما بار دیگر ناجی رئال شدند و رونالدو تاثیری در امتیازهای تیمش نداشت. شب گذشته هم آخرین باری بود که همان سناریوی بازی های حساس قبلی تکرار شد و رونالدو کار خاصی از پیش نبرد. در بین این دیدارها نیز رئال دو بار به مصاف پی اس جی رفت که یک بازی 0-0 شد و یک بازی 1-0 به پایان رسید که در ان دو مسابقه هم رونالدو نتوانست کار خاصی انجام دهد. 

در آمار زیر نمرات رونالدو در پایان بازی های نام برده را مشاهده می کنید که هیچ گاه بهترین تیمش نبوده است و همیشه در بین بازیکنان باعملکرد ضعیف قرار داشته است.

رئال مادرید - مالاگا

اتلتیکومادرید - رئال مادرید

سویا - رئال مادرید

رئال مادرید - بارسلونا

ویارئال  -  رئال مادرید

والنسیا - رئال مادرید

بتیس - رئال مادرید

با تمام این اوصاف هواداران رئال مادرید از این است تا چه زمانی این شرایط برای فوق ستاره تیمشان ادامه خواهد یافت و اصلا دلیل این افت مشخص در بازی او چیست. آیا دلیل این اتفاق فنی است یا به شرایط بدنی وی مربوط است و یا به شرایط روحی روانی و وی مربوط می شود؟ بدون شک زیدان بهتر از همه این افت را حس می کند و باید خیلی زود به هر شکلی شده است به فکر چاره باشد تا حداقل در ادامه فصل همان رونالدوی مهارنشدنی را در ترکیب داشته باشد.

به قلم  ALFREDO MATILLA از وبسایت AS با کمی دخل و تصرف


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 بهمن 1394 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.